Stap 1
Klik op BESTAND in het menu.
![](https://www.ictwebsolution.nl/wp-content/uploads/2015/01/stap-1.png)
Stap 2
Kies voor Accountinstellingen en daaronder weer voor Accountinstelingen…
![](https://www.ictwebsolution.nl/wp-content/uploads/2015/01/stap-2.png)
Stap 3
Klik in het volgende scherm op Wijzigen…
![](https://www.ictwebsolution.nl/wp-content/uploads/2015/01/stap-3.png)
Stap 4
Zorg ervoor dat het vinkje aanstaat bij “Exchange-modus met cache gebruiken” en dat het schuifje helemaal naar rechts geschoven is (Bij Alles).
Klik daarna op Volgende, en in het daaropvolgende scherm op Voltooien.
![](https://www.ictwebsolution.nl/wp-content/uploads/2015/01/stap-4.png)
Stap 5
Sluit Outlook af en start het opnieuw op om de wijziging actief te maken.
LET OP: In veel gevallen duurt het synchroniseren erg lang en heeft als gevolg dat je, zeker in het begin van het proces, niet alle e-mail tot je beschikking hebt. Daarnaast wordt het netwerk ook zwaarder belast dan normaal. Het beste is om de cache-modus aan te zetten aan het einde van de werkdag en de computer+outlook gedurende de nacht aan te laten staan.